2021-22 ჩატარებეული აქტივობები

  საგანი- მე და საზოგადოება

თემა - სად და როგორ ვიღებთ განათლებას


საგანი - მე და საზოგადოება

თემა- სად და როგორ ვიღებთ განათლებას

სტუმრად მუზეუმში

ქართული ხალხური სიმღერისა და საკრავების სახელმწიფო მუზეუმი



დიდი გასეირნება













საგანი- მე და საზოგადოება
თემა - სად და როგორ ვიღებთ განათლებას
სტუმრად
ნოდარ დუმბაძის სახელობის მოზარდ მაყურებელთა თეატრი
სპექტაკლი - ურჩხული და მზეთუნახავი

















საგანი- ქართული ენა და ლიტერეტურა, ბუნებისმეტყველება, სახვითი და გამოყენებითი ხელოვნება






ახალი წლის მობრძანება დედამიწაზე
მიზანი: თვალსაწიერის გაფართოება, პრეზენტაციის უნარის განვითარება




დედაენის დღის აღნიშვნა პატარა მეგობრებთან ერთად
მიზანი: ცოდნის გაზიარება, თანამშომლობითი უნარების განვითარება








დედამიწა ჩვენი სახლია
მიზანი: ბუნებრივი რესურსების დაზოგვის მნიშვნელობის  და აუცილებლობის გააზრება

პირველი ივნისი ბავშვთა დაცვის დღე


საუბარი თემაზე: ,, მოვალეობები და  უფლებები"
მიზანი: მოსწავლეები გააცნობიერებენ ბავშვთა უფლებებს; გაიაზრებენ თითოეული უფლების არსს და მნიშვნელობას; გაეცნობიან მოვალეობებს და მათ არსს






მხიარული სტარტები ,, ჯანსაღი ცხოვრება ჩვენი წესი“
მიზანი: ჯანსაღი ცხოვრების წესის პოპულარიზაცია







 მეოთხე კლასის გამოსაშვები ღონისძიება



 სასკოლო პროექტი,, კულტურული მემკვიდრეობა“

ჩატარდა ,,საუბრები კულტურულ მემკვიდრეობაზე“

არჩეული იქნა კახეთ

1.      უჯარმის ციხე;

2.      ჩაილურის ( ნიახურას) ციხე;

3.      ნინოწმინდის მონასტერი;

4.      მანავის ციხე;

5.      იყალთოს მონასტერი;

6.      მატნის ცხრაკარას მონასტერი; 

7.      მატანის ცხრაკარა;

8.      ხორნაბუჯის ციხე სიმაგრე.

მოსწავლეებს მიეცათ დავალება:

მოიძიე ინფორმაცია არსებული კულტურული ძეგლის შესახებ.  ინფორმაციას თან დაურთეთ კულტურული ძეგლის მაკეტი ან ნახატი, რომელთა შესრულებისას შეგიძლიათ გამოიყენოთ ნებისმიერი მასალა.  მოამზადონ პრეზენტაცია.

მოეწყო საკლასო პრეზენტაცია;


 ჩვენი ექსკურსია ,,თბილისი-ბოლნისი- ტანძია- თბილისი

ექსკურსიის მიზანი:

Ø  ქართველი მწერლის  და საზოგადო მოღვაწის  უკეთ გაცნობა;

Ø  პიროვნული განვითარება, თვალსაწიერის  გაფართოვება;

Ø  კულტურული მემკვიდრეობის ძეგლის გაცნობა და მისი მნიშვნელობის გაზიარება;

Ø  ისტორიული ძეგლების დაცვაში საკუთარი როლის გაზიარება;

სოციალური უნარ-ჩვევების გამომუშავება. 










No comments:

Post a Comment